بهترین سایت های ایردراپ برای کسب ارز دیجیتال رایگان (آپدیت ۲۰۲۴)

آیا به خرید ارز دیجیتال یا کسب درآمد از طریق ایردراپ علاقه دارید؟

 

 

حتما به دنبال یافتن بهترین وب سایت های ایردراپ هستید؛ با گشتی در اینترنت با دریایی از Airdrop ها مواجه خواهید شد. در میان این سایت‌ها، منابع بسیار مطمئنی وجود دارند که پیدا کردن آن‌ها می‌تواند مشکل باشد.  خبر خوب اینکه ما در این مقاله این کار را برای شما انجام داده‌ایم! پس از جستجوهای بسیار، بالاخره بهترین سایت های ایردراپ ارز دیجیتال را برای شما لیست کرده‌ایم. مهمتر از همه، این سایت‌ها برای کمک به شما در کسب اطلاعات بیشتر در مورد Airdrop نیز بسیار مفیدی هستند. 

 

هدف این مقاله بررسی بهترین ایردراپ‌های 2024 است. با این حال، شایان ذکر است که این پروژه‌ها تنها به مهم‌ترین موارد می‌پردازند. در نتیجه در صورت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از چند منبع به صورت همزمان استفاده کنید.

 

۹ مورد از بهترین سایت های ایردراپ ارزهای دیجیتال

در ادامه پلتفرم‌های پیشنهادی آورده‌ایم که با کمک آن‌ها می‌توانید از رویدادهای ایردراپ مطلع شوید و دقیقاً بدانید که برای مشارکت در توزیع توکن چه کاری باید انجام دهید.

 

پلتفرم ۹۹airdrops.com

 

پلتفرم ۹۹airdrops در سال ۲۰‌۱۸ راه‌اندازی شد. در حال حاضر این سرویس یکی از بهترین رسانه‌ها برای دریافت اطلاعات در مورد ایردراپ‌ها و نحوه شرکت در آن‌هاست. ۹۹airdrops به عنوان یکی از بهترین سایت های ایردراپ، همه اطلاعات این حوزه در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ از اطلاعات کامل در مورد ایردراپ‌ها و نحوه شرکت در آن‌ها گرفته تا مقالات مختلف خبری در این حوزه، همگی در پلتفرم ایردراپ ۹۹ به کاربران ارائه شده‌اند.

محیط این پلتفرم ساده و با کاربری آسان است. حتی یک تازه‌کار می‌تواند به راحتی با آن کار کند و تجربه خوبی به‌دست آورد. الگوریتم مورد استفاده در این سرویس، تمامی فعالیت‌های حوزه ایردراپ، به ویژه فیس بوک، ردیت و سراسر وب را رصد کرده و در ادامه معیارهایی برای تجزیه و تحلیل و اطلاع از اعتبار برنامه ایردراپ به کار می‌بندد. این پلتفرم در کنار معرفی ایردراپ‌های معتبر، قیمت آینده هر یک را نیز براساس معیارهای خاص پیش بینی می‌کند.

۹۹airdrops.com رویدادهای آینده را بر اساس زمان مرتب می‌کند. شما اطلاعیه‌ای را حداقل ۲۴ ساعت قبل از شروع Airdrop دریافت می‌کنید تا در جریان رویدادهای آتی باشید. علاوه بر این، این پلتفرم به صورت هفتگی به کاربران خود، ارز دیجیتال پاداش می‌دهد. به منظور آگاهی از آخرین اخبار منتشر شده در این بستر، اشتراک در خبرنامه ایمیلی آن‌ها نیز می‌تواند بسیار مفید باشد. راه دیگر اطلاع از آخرین اخبار این سایت، بوک مارک کردن و به طور منظم چک کردن آن است. اگر فرصت تنظیم دستی این کار را ندارید، گزینه اول بهترین راه برای شما خواهد بود.

۹۹airdrops.com رویدادهای آینده را بر اساس زمان مرتب می‌کند. شما اطلاعیه‌ای را حداقل ۲۴ ساعت قبل از شروع Airdrop دریافت می‌کنید تا در جریان رویدادهای آتی باشید. علاوه بر این، این پلتفرم به صورت هفتگی به کاربران خود، ارز دیجیتال پاداش می‌دهد.

در حالت کلی مزایای ۹۹airdrops.com عبارت‌اند از:

ارائه اخبار روز ایردراپ‌ها

پیش‌بینی قیمت و آینده هر ایردراپ‌

رابط کاربری ساده

 

کوین ایردراپ (Coin Airdrop)

 

Coin Airdrop یک سایت اختصاصی است که به منظور نمایش اعلان‌های برتر Airdrop، به طور مرتب به روز می‌شود. این پلتفرم با یک رابط کاربری بسیار آسان و مرتب، اطلاعات کامل خود را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این پلتفرم در کنار ارائه اخبار مرتبط با ایردراپ‌ها، بخش آموزشی مرتبط با دنیای ارزهای دیجیتال را نیز تدارک دیده است. کاربران مبتدی با مراجعه به این مقالات آموزشی، به سرعت می‌توانند با دنیای کریپتو و نحوه ایجاد کیف پول ارز دیجیتال برای شرکت در هر Airdrop آشنا شوند.

به طور خلاصه، مزایای Coin Airdrop شامل موارد زیر می‌شود:

ارائه آموزش برای افراد مبتدی

رابط کاربری ساده

ارائه اطلاعات کامل در مورد ایردراپ‌های آینده

 

 

کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

 

CoinMarketCap که به عنوان یکی از بهترین وب سایت های ایردراپ در سال ۲۰۲۴ رتبه بندی شده، پلتفرمی مناسب برای ردیابی قیمت دارایی دیجیتال است. CoinMarketCap در سال ۲۰‌۱۳ توسط برندون چز (Brandon Chez) تأسیس شد. این پلتفرم به سرعت توانست تبدیل به یکی از معتبرترین سایت‌ها برای تحقیقات قیمت، اعتبارسنجی پروژه‌های کریپتوکارنسی و مقایسه دارایی‌های دیجیتال برای معامله‌گران شود. کوین مارکت کپ پکیج کاملی از جزئیات قراردادها، وب‌سایت و سایر اطلاعات تماس، قیمت‌گذاری فوری و قابل ردیابی بودن توکن‌ها را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

کوین مارکت کپ ایردراپ‌ها را در سه دسته پایان یافته، جاری و آینده تقسیم‌بندی می‌کند. کاربران می‌توانند در ایردراپ‌های جاری شرکت کرده و موارد برگزار شده در آینده اطلاع یابند. شما به سادگی می‌توانید این موارد را به لیست خود اضافه کرده و چند ساعت مانده به شروع، از آغاز ایردراپ مورد نظرتان اطلاع یابید.

مزایای اصلی کوین مارکت کپ عبارت‌اند از:

وب‌سایت معتبر با میلیون‌ها کاربر از سراسر جهان

ارائه پکیج کامل تحلیل ارزهای دیجیتال

دسته‌بندی ایردراپ‌ها بر اساس زمان و اطلاع‌رسانی شخصی‌سازی شده

 

 

ایردراپ پَدیکت (Airdrop Paddict)

یکی دیگر از سایت های ایردراپ به پدیکت اختصاص دارد. این پلتفرم فهرستی از برترین پلتفرم‌های قابل اعتماد را ارائه می‌کند. با کمک این پلتفرم می‌توانید از انتشار دقیق هر Airdrop اطلاع داشته باشید. Airdrop Paddict از یک سیستم رتبه‌بندی برای ایردراپ‌های برتر استفاده نموده و ایردراپ‌های غیرقابل اعتماد را از بقیه جدا می‌کند. در نهایت این پلتفرم تایمر شمارش معکوسی دارد که به شما می‌گوید که برای شرکت در رویداد چقدر فرصت دارید.

در حالت کلی مزایای ایردراپ Paddict را می‌توان در این موارد خلاصه کرد:

اطلاع‌رسانی در مورد ایردراپ‌ها

جداسازی ایردراپ‌های غیرقابل اعتماد از سایرین

تایمر شمارش معکوس برای نمایش مدت زمان باقی‌مانده برای شرکت در ایردراپ

 

 

Airdrop Alert

 

Airdrop Alert یک سرویس رایگان است که به کاربران کمک می‌کند ایردراپ‌ها و هدایای ارزهای دیجیتال قانونی را پیدا کنند. هدف بنیانگذار آن یعنی مورتن کریستنسن(Morten Christensen)، در امان نگه‌داشتن طرفداران جدید کریپتو از شر پروژه‌های کلاهبرداری است. این پلتفرم سال ۲۰‌۱۷ راه اندازی شد. ایردراپ آلرت قبل از انتشار هر Airdrop، تحقیقات کاملی در مورد اعتبار آن انجام می‌دهد. با این حال در صورتی که قصد مشارکت در یک ایردراپ را داشته باشید، توصیه می‌کنیم خودتان نیز دست به کار شده و در مورد آن تحقیق کنید.

در حال حاضر پلتفرم ایردراپ آلرت گزینه‌های مختلفی در حوزه‌های DeFi ،NFT،New ،Featured ،Exclusive و همچنین Upcoming را در خود جای داده است. همچنین همانند وب‌سایت کوین مارکت‌کپ، از طریق این وب سایت نیزمی‌توان ایردراپ‌های قبلی را پیگیری کرد.

مزایای اصلی و مهم Airdrop Alert عبارت‌اند از

بررسی سابقه و اعتبار ایردراپ‌ها

پوشش حوزه‌های مختلف مرتبط با کریپتو

امکان مشاهده ایردراپ‌های گذشته و پیگیری روند آن‌ها

 

 

 

AirdropsMob

AirdropsMob.com یک وب‌سایت و پلتفرم جامعه‌محور است که اطلاعات مربوط به ایردراپ‌های جدید ارزهای دیجیتال، جوایز و NFT‌های رایگان را منتشر می‌کند. این وب‌سایت از سال ۲۰۱۸ فعالیت خود را آغاز کرده و به منبعی قابل اعتماد برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. همانند سایر گزینه‌های معرفی شده در لیست بهترین سایت های ایردراپ، در این بستر نیز می‌توانید از جدیدترین اخبار Airdrop اطلاع یابید. در کنار ایردراپ‌ها، وب‌سایت AirdropsMob اطلاع‌رسانی کاملی در مورد سایر پاداش‌ها و جوایز مرتبط با ارزهای دیجیتال نیز ارائه می‌کند.

مزایای سایت AirdropsMob عبارت‌اند از:

ارائه اخبار جدیدترین ایردراپ‌ها

جامعه‌محور و امکان تعامل با سایر کاربران

اطلاع رسانی جوایز و بونتی‌های کریپتو

بررسی و تأیید اعتبار ایردراپ‌ها

 

 

Airdrop King

یکی دیگر از سایت های ایردراپ معتبر به Airdrop King اختصاص دارد. ایردراپ کینگ یک پلتفرم آنلاین است که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به ایردراپ‌های جدید ارزهای دیجیتال، توکن‌های رایگان، و سایر جوایز مشابه را دریافت کنند. این وب‌سایت به عنوان یک منبع معتبر و جامع برای یافتن ایردراپ‌های معتبر و فرصت‌های کسب ارز دیجیتال رایگان شناخته می‌شود.

تمامی خدمات ارزنده این پلتفرم با یک رابط کاربری ساده ارائه می‌شوند. تمام کاربران می‌توانند با حداقل دانش از دنیای ارزهای دیجیتال، از خدمات این وب‌سایت بهره‌مند شوند. از همه مهم‌تر، ایردراپ کینگ یک وب‌سایت کاملاً رایگان است. کاربران ایرانی می‌توانند بدون دغدغه‌های تهیه اشتراک و نیاز به حساب‌های بانکی بین‌المللی، از این وب‌سایت بهره‌مند شوند.

نقاط قوت Airdrop King عبارت‌اند از:

ارائه لیستی جامع از ایردراپ‌ها

اطلاعات کامل و به‌روز در مورد نحوه شرکت، دریافت توکن‌ها، تاریخ‌های مهم و

ارائه خدمات به صورت رایگان

رابط کاربری ساده

 

 

AirdropBob

 

 

 

 

یکی از سایت های ایردراپ معتبر و البته بامزه، به AirdropBob تعلق دارد. در این وب‌سایت، فهرست جامع و کاملی از انواع ایردراپ‌های مهم و سودآور در اختیار شما قرار گرفته است. به لطف بخش کاربری اختصاصی این سرویس، می‌توانید ایردراپ‌های مورد نظرتان را نشانه‌گذاری کرده و به محض آغاز از فرایند آن اطلاع یابید. علاوه بر این، AirdropBob ایردراپ‌های صرافی‌ها را نیز به اطلاع کاربران خود می‌رساند.

مزایای اصلی وب‌سایت AirdropBob عبارت‌اند از:

فهرست معتبر و به‌روز ایردراپ‌ها

طراحی کاربرپسند و ساده

اطلاع‌رسانی ایردراپ صرافی‌ها

بخش کاربری اختصاصی

 

 

airdrops.io

آخرین گزینه در میان سایت های ایردراپ معرفی شده در این مقاله به airdrops.io اختصاص دارد. این پلتفرم بیش از ۲۵ هزار کاربر فعال داشته و به خوبی از جامعه خود پشتیبانی می‌کند. این تعداد از کاربران برای یک وب‌سایت مرتبط با ایردراپ، به خوبی می‌تواند گواهی بر اعتبار بالای آن باشد. ارائه منابع آموزشی در کنار اطلاع‌رسانی‌های به‌روز و مداوم، یکی دیگر از خدماتی است که airdrops.io در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در نهایت شما می‌توانید با هر سطحی از دانش و مهارت، از مزایا و خدمات این وب‌سایت استفاده کرده و پیچیدگی زیادی برای دست‌یابی به اهداف خود در آن نداشته باشید.

مزایا و نقاط قوت اصلی airdrops.io را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

ارائه اطلاعات کاملی از ایردراپ‌های مختلف

پوشش گسترده و جامعه بالای کاربران

پشتیبانی از کاربران

به‌روزرسانی مداوم داده‌ها

 

 

چگونه می‌توانم ایردراپ‌های رایگان کریپتو را دریافت کنیم؟ 

این فرایند هیجان انگیز از چند روش امکان‌پذیر است که در ادامه به شما راه‌ها آن را می‌گوییم:

جستجوهای منظم آنلاین برای پیدا کردن فرصت‌های Airdrop کریپتو

بهترین سایت های ایردراپ را دنبال کنید و در آن‌ها به طور خاص برای اینکار ثبت نام کنید.

ثبت نام در پلتفرم‌های جدید جهت استفاده از هر ایردراپ استانداردی که ارائه می‌دهند.

نگه‌داشتن یک توکن متفاوت خاص که نوع فرعی از ایردراپ است که به آن «هولدر ایردراپ» گفته می‌شود؛ در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم.

نظارت بر پروژه‌های آینده جهت آماده شدن برای ایردراپ‌های بانتی (Bounty)

عضویت در گروه تلگرام

دنبال کردن برخی حساب‌های توییتری 

 

 

هولدر ایردراپ چیست؟

هولدر ایردراپ نوع خاصی از ایردراپ است که در آن توکن‌ها یا کوین‌ها به صورت رایگان به دارندگان فعلی یک ارز دیجیتال خاص اهدا می‌شوند. هدف اصلی این نوع ایردراپ، پاداش دادن به کاربران وفادار و افزایش تعامل با جامعه کاربری است. برای مثال، اگر شما مقداری از یک ارز دیجیتال خاص را در کیف پول خود داشته باشید، ممکن است پروژه تصمیم بگیرد تعدادی توکن جدید را به صورت رایگان به شما اهدا کند. کلمه هولدر که در دنیای برنامه‌نویسی به سرمایه‌گذاران طولانی‌مدت یک ارز اشاره دارد، از همین مسئله ناشی شده است.

بایتبال (Byteball) نمونه‌ای از هولدر ایردراپ است که در ابتدا بین دارندگان بیت‌کوین توزیع شد. آن‌ها همچنین مقدار ماهیانه بایت را در کیف پول ارزدیجیتال بایتبال به تناسب مقدار BTC/GBYTE که در طول افت نگه داشتند، واریز کردند. این نوع Airdrop می‌توانند در بازار ایجاد هیجان کنند که اغلب منجر به افزایش قیمت بسیار زیاد کوین خاصی می‌شود.

هولدرهای ارزهای دیجیتال زیر در ابتدا به صورت رایگان توزیع شدند:

بایتبال (Byteball)

استلار لومن (Stellar Lumens)

ARDR

نم (NEM)

 

 

در حال حاضر پروژه‌های دیگری نیز در حال پیوستن به این جمع هستند. در این میان کاربران علاقه‌مند به پروژه‌های هولدر ایردراپ نیز در حال افزایش است. روند دریافت این ایردراپ‌ها، از پروژه‌ای به پروژه دیگر متفاوت است. برخی از «هولدرها» توکن‌ها را به طور خودکار به کیف پول کاربرانی که دارای یک کوین خاص هستند، اضافه می‌کنند. پروژه‌های دیگر مبتنی بر اسنپ شات هستند و فقط به کاربرانی که اسنپ شات توکن مورد نظر را نگه داشته‌اند، تعلق می‌گیرد. اسنپ شات در واقع رکوردی از دارندگان توکن است که در یک زمان/بلوک خاص گرفته شده‌اند.

 

 

مزایای ایردراپ کریپتو چیست؟

شاید برخی از کاربران تنها به جنبه جذابیت یک پروژه و روش‌های بازاریابی از طریق ایردراپ‌ها فکر کنند؛ اما واقعا مزیت‌ها Airdrop برای پروژهای جهان کریپتوکارنسی چیست؟ در جواب این سوال، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

شروع کار با ارز دیجیتال را ساده می‌کند.

ایردراپ کریپتو می‌تواند راهی برای تقویت سبد ارزهای دیجیتال بدون نیاز به خرید دارایی‌های دیجیتال باشد.

ایردراپ‌ها یک راه عالی برای افزایش آگاهی از اهداف شرکت و افزایش مالکیت ارز مجازی است.

 

معایب ایردراپ کریپتو چیست؟

علاوه‌بر تمام ویژگی‌های مثبتی که ذکر کردیم، این شیوه چالش‌های خاص خود را نیز دارد:

تبدیل شدن به یک طرح‌های پامپ و دامپ؛ به این معنا که صاحبان ارز دیجیتال می‌توانند به طور مصنوعی ارزش آن را افزایش دهند تا به سود سریعی دست پیدا کنند.

خطر در اختیار قرار دادن پول یا اطلاعات حساس به یک پلتفرم کلاهبرداری

کاهش قیمت دارایی پیش از فروش

از بین رفتن و بی‌ارزش شدن دارایی به صورت کامل

 

شما در ایردراپ‌ها شرکت می‌کنید؟

در نهایت، در حالی که برخی از بهترین سایت های ایردراپ مذکور، ایردراپ را به کاربران جدید و قدیمی کریپتو ارائه می‌کنند، مهم است که همیشه قبل از فعالیت در برخی از ایردراپ‌های کریپتو، تحقیقات کاملی انجام دهید و از حرفه‌ای‌های حوزه سوال کنید. اگر شما تجربه شرکت در ایردراپ و کسب کوین را داشته‌اید حتما برای ما بنویسید.

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید